Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2007 19:06 - Лейтън Хюит пред : Целта ми е да се върна в Топ 10
Автор: asromamontella Категория: Новини   
Прочетен: 485 Коментари: 0 Гласове:
0



imageЛейтън Хюит е една от звездите на световния тенис през последните години. 26-годишният австралиец има 26 спечелени титли на сингъл и над 17 милиона долара от наградни фондове. Той прави големия си пробив през 2001 г., когато печели US Open след победа срещу легендарния Пийт Сампрас на финала. На 19 ноември същата година той става най-младият номер 1 в световната ранглиста. Хюит стъпва на върха на 20 години и не слиза от там 75 последователни седмици до април 2003 г. На "Уимбълдън" през 2002 г. Лейтън печели втората си засега последна титла от Големия шлем. Той редовно играе за Австралия, като на два пъти е част от тима, спечелил  купа "Дейвис".

Австралиецът имаше доста проблеми на корта през последните 3 години, като постепенно загуби позициите си и все по-рядко играе на големи финали. През този период обаче Хюит се ожени за австралийската актриса Бек Картрайт, а през ноември 2005 г. му се роди дъщеря. Преди това имаше дългогодишна връзка с белгийската тенисистка Ким Клайстерс.

Хюит даде ексклузивно интервю за Sportal.bg. Със съдействието на неговия мениджър Дейвид Дрисдейл той отговори на въпроси за бъдещето си, развитието на тениса и личния си живот.




- Лейтън, имаш изключително успешна кариера като тенисист. Доволен ли си от постигнатото и кое определяш като най-големият си успех?image


- Доволен съм от това, което съм постигнал до момента, но сега работя изключително здраво за бъдещи успехи. Най-големият ми успех, лично за мен, е фактът, че станах най-младият номер 1 в света през 2001 г.

- Откритото първенство на Австралия ли е титлата, която най-много искаш да добавиш към успехите си и какви са причините да се разминаваш с нея през годините?

- Със сигурност това е турнирът от Големия шлем, който страшно много искам да спечеля. Бях близо през 2005 г., когато играх на финал. Очакванията към мен в Мелбърн всеки път са големи, но това не ми пречи, а по-скоро ме мотивира допълнително. Обичам да играя на "Род Лейвър Арина" и винаги чакам с нетърпение домашния си турнир от Шлема.

- Доминираше в световния тенис за известен период. Какво се промени? Защо сега не успяваш да се конкурираш с най-добрите?

- Всеки тенисист има период, в който трябва да се бори с контузии. Аз обаче гледам напред и се надявам скоро да започна отново да играя най-добрия си тенис и да се върна сред лидерите.

- Мнозина казват, че след брака ти и раждането на първото ти дете си загубил част от мотивацията си. На същото ниво ли е желанието ти за игра в сравнение с преди няколко години?

- Мотивацията ми не се е променила. Амбициран съм за нови успехи.

- Какво мислиш за нивото на мъжкия тенис в момента и доминацията на Роджър Федерер?

- Роджър със сигурност се отдели от останалите тенисисти с нивото на игра, което демонстрира през последните три години, но чувствам, че всеки се опитва да подобри играта си, включително и аз, за да се конкурират с него, и всички се борят здраво за една и съща цел - успех в турнирите от Големия шлем.image

- Младите звезди Рафаел Надал и Новак Джокович имат ли шанс скоро да се доближат до Федерер?

- И двамата победиха Роджър през годината, а Надал играе доста успешно срещу него. Те обаче са далече от постоянството, което демонстрира Федерер през последните години. Засега той е над всички и това едва ли ще се промени скоро. Надал и Джокович израстнаха много и не случайно са в подножието на върха, но Федерер все още е далеч пред тях.

- Какви са ти амбициите за следващия сезон?

- Да съм здрав, което е от изключително значение. Искам да демонстрирам една постоянна игра, да се върна в топ 10 и да се задържа там. Надявам се и да спечеля някоя титла. Най-важно ще бъде представянето ми в Големия шлем и особено старта на годината в родината ми Австралия.
image
- Ти си много известна личност, съпругата ти също е звезда в Австралия. Как се справяш с огромното внимание на медиите и феновете?

- Понякога това може да бъде доста трудно, тъй като ние искаме да имаме личен живот. Ние сме силни като семейство и разбираме, че постоянно сме обект на интерес, което приемаме.

- Как изглежда един твой ден, когато не си на корта?

- Обичам да прекарвам времето си с жена ми и дъщеря ми.

- Знаеш ли нещо за България?

- Разбира се, познавам сестри Малееви. Те са изключително тенис семейство и постигнаха много успехи през годините. Не съм имал възможност да посетя България, но съм чувал, че е много красиво място.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: asromamontella
Категория: Новини
Прочетен: 86614
Постинги: 59
Коментари: 23
Гласове: 105
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031